ارتفاع سقف‌های اصلی در طبقه همکف هم از لحاظ نور و هم برای آکوستیک بودن یک چالش بود. ترکیبی از چراغ‌های دیواری، لوسترها و نورپردازی‌ها در ارتفاع‌های مختلف در کل مشخص شده است که با چراغ‌های ایستاده روی میز و کف تکمیل می‌شوند. وسایل و فرش‌های نرم به حداقل رساندن انتقال صدا کمک می‌کنند. یک فضای هندی ظریفی در سراسر ساختمان وجود دارد ، به ویژه در اتاق ناهار خوری خصوصی که کاغذ دیواری یادآور ادویه جات هند با الگوی گل‌های هندی است و در سالن استراحت که کوسن‌هایی با طرح فیل وجود دارد. در کتابخانه، کاغذ دیواری انتزاعی روی دودکش، اهمیت مطالعات جنگلداری در دانشکده را بازتاب می‌دهد.

Lisa Orrick مدیر استدیو Bernard در رابطه با این طرح به نکات زیر اشاره می‌کند:

"هدف ما غنی‌سازی فضای داخلی با استفاده از ترکیبی از آثار هنری اصلی از جمله قطعاتی از مجموعه Reading Museum،  پارچه های معاصر، بکارگیری رنگ‌های روشن و لوازم جانبی جالب است. اکنون یک محیط گرم، بی‌انتها و خوشامدگو برای همگان ساخته‌ایم."

بین دیوارها و کفها تعاریف رنگی مشخصی وجود دارد که به مالکان دارای نقص بینایی یا کسانی که با زوال عقل زندگی می کنند ، کمک می کند تا آرامش داشته باشند. صندلی ها و مبل ها نیز به صورت ارگونومیک در ارتفاع پایین تر با عمق کمتر صندلی طراحی شده اند تا به افراد کمک کند تا به راحتی جابجا شوند، در حالی که زیبا و لوکس به نظر می‌رسند.

اتاق استراحت با لوازم جانبی گلچین و مبلمان سفارشی،  محیطی کاملاً دلباز برای مالکان است. صورتی‌های نرم و مخملی به رنگ سبز جنگلی محیط آرام بخشی را ایجاد می کند و همچنین سقف و پنجره‌های بلند با ارتفاع چهار و نیم متر فضای اتاق را پر از نور می‌کند.

این پروژه دارای اتاق‌های درمان، سالن بدنسازی، استخر شنا، سونا و اتاق بخار است. طیف وسیعی از فعالیتهای تناسب اندام با نیازهای خاص و فعالیت‌ها و سلیقه های مختلف متناسب است.

طرح استخر و آبگرم پروژه از دشت‌های محلی و چمنزارهای آبی Runnymede الهام گرفته شده است. مجسمه های سفارشی ک چوب دریایی در پس زمینه نصب می‌شوند و ایجاد احساسی ارگانیک و طبیعی برای تقویت مثبت‌اندیشی و سلامتی می‌کنند.

شرکت‌های هلدینگ سازیران
ستبران طرح هزاره سوم

ستبران طرح هزاره سوم

سازه‌های رویایی هزاره سوم

سازه‌های رویایی هزاره سوم

مجله سازیران

مجله سازیران

طرح ماندگار هزاره سوم

طرح ماندگار هزاره سوم

نشر علم عمران

نشر علم عمران

سازه‌های آرمانی هزاره سوم

سازه‌های آرمانی هزاره سوم