LWK + PARTNERS از طرحهای مسکونی و بازار بندر چین رونمایی می‌کنند. این طرح پاسخی به خواسته‌های تفریحی شهری، نیازهای تجاری، زیست محیطی رودخانه، زندگی سالم و اهداف توسعه پایدار است. اجزای مختلف آن توسط یک پل عابر پیاده متصل می‌شوند که به عنوان مسیر گردش اصلی می‌باشند. این طرح با خیابانهای عالی رودخانه و با پل، محل مناسبی برای گردشگری با یک چشم انداز بسیار زیبا می‌باشد. در واقع خیابانی است که ترکیبی از فرهنگ، سرگرمی و منظره می‌باشد. همچنین قرار است این مرکز خرید به مقصدی برای زندگی روزمره ساکنان اطراف تبدیل شود.

پروژه بزرگ گردشگری فرهنگی در Shiqi یک مقصد تفریحی در ساحل غربی منطقه Guangdong-Hong Kong-Macao Great Bay  می‌باشد. انتظار میرود کاربری تجاری آن، نقطه عطف اصلی این طرح باشد و توسعه مسکونی بیشترین قسمت از طرح کلی را تعیین می‌کند.

طراحی برج از حرکتهای قایق‌های تفریحی و موج‌های دریا نشانه گرفته است. این ساختمان‌ها دارای نماهای منحنی، برآمدگی‌های باریک و افقی هستند که دارای تاج‌های برجسته و شبیه سازی شده با امواج هنگام برخورد به ساحل و ایجاد یک نمای منحصر به فرد برای منطقه می‌باشند.

با داشتن بندر Zhongshan OCT به عنوان "اتاق نشیمن فرهنگی شهری" شهر، آپارتمان‌های آن از شبکه‌های حمل و نقل آبی، زمینی و ریلی مناسب برای جذب جمعیت از شهرهای اطراف استفاده می‌کنند. همچنین ساکنان دارای امکانات تفریحی و فرهنگی زیادی که در دسترس هستند، می‌باشند.

شرکت‌های هلدینگ سازیران
ستبران طرح هزاره سوم

ستبران طرح هزاره سوم

سازه‌های رویایی هزاره سوم

سازه‌های رویایی هزاره سوم

مجله سازیران

مجله سازیران

طرح ماندگار هزاره سوم

طرح ماندگار هزاره سوم

نشر علم عمران

نشر علم عمران

سازه‌های آرمانی هزاره سوم

سازه‌های آرمانی هزاره سوم